نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده کالا



 


 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد


نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده کالا


 



 






  • نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده کالا


    امروزه و با رشد استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، ابزار هاي آنلاين بسياري براي کمک به راحتي معاملات به بازار عرضه شده که برخي با استقبال بسيار زيادي از سوي کاربران رو به رو بوده اند. بازارهاي آنلاين عمده و خرده به کمک صنايع مختلف آمده تا با استفاده از پتانسيل بالاي خود در برقراري ارتباط بتوانند شبکه ي جديدي از مشتريان را براي فروشندگان عمده به ارمغان بياورند.


    از جمله مهم ترين اين بازار ها مي توان به شرکت هاي علي بابا در چين، آمازون در آمريکا و اي بي اشاره کرد. اين بازار ها به ارايه ي انواع کالا و تجهيزات در زمينه هاي مواد غذايي و کشاورزي، تجهيزات الکترونيکي، پوشاک و… مي پردازند.


     


    mnd9_z2.jpg


    لنگرآشنايي با سايت علي بابا


    شرکت عليبابا يک شرکت تجارت الکترونيکي چيني مي باشد با مديريت آقاي "جک ما" ، که امکان فروش محصولات خود را به صورت آنلاين به همراه خدمات پس از فروش آن ها، براي مشتريان فراهم کرده است. وب سايت علي بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تريليون دلار معادل 170 ميليارد دلار فروش داشته است؛ که اين ميزان فروش، در مقايسه با ميزان فروش شرکت هاي رقيب آن، رقم بسيار بالايي است. سايت علي بابا يکي از ?? وب سايت برتر دنيا مي باشد. با توجه به آخرين گزارش اعلام شده، حدود 279 ميليون خريدار فعال و 8.5 ميليون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاين سايت علي بابا استفاده مي کنند؛ همچنين سالانه حدود 14.5 ميليارد سفارش در اين وب سايت گزارش شده است.


    اگرقصد داريد که کالايي را به صورت اينترنتي از يک منبع خارج از کشور خريداري نمائيد، انتخاب سايت علي بابا ، شانس خوبي را براي خريد امن و آسان، در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. Alibaba بزرگترين شرکت تجارت الکترونيک جهان محسوب مي شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنين جامع ترين فهرست کالا را در اختيار خريداران قرار مي دهد. اعضاي اين شرکت متشکل است از تامين کنندگان (بيشتر از آسيا) با خريداراني از سراسر جهان.


    خريد و فروش عمده در بازار کشاورزي


    بازار کشاورزي يکي ديگر از بازارهايي که پتانسيل بسيار زيادي در زمينه ي ايجاد بازاري همچون علي بابا براي ارتباط و خريد و فروش موثر دارد و تا کنون توجهي به اين پتانسيل انجام نشده است. ايران کشوري با سابقه و صنعت بزرگ کشاورزي در منطقه است که مي توان با ايجاد ساختار و بستري آنلاين به کمک رشد آن آمد.


    ايران پتانسيل بالايي در توليد و خريد و فروش عمده برنج، خرما و ديگر محصولات کشاورزي دارد و يکي از بزرگ ترين صادرکننده هاي اين حوزه در منطقه خاورميانه به شمار مي رود. خرماي ايران از بهترين انواع خرما در منطقه و جهان به شمار رفته و ماندگاري بالايي دارد و به دليل نيمه خشک بودن، سهولت در نگهداري و حمل و نقل آن توجه بازار هاي جهاني را به خود معطوف کرده و مشتريان زيادي در کشورهاي همسايه و اروپا به سوي خود جذب کرده است.خرماي ايران داراي مواد مغذي زيادي از جمله مواد قندي، پروتئيني و مواد معدني مي باشد. قيمت بالاي محصولات کشاورزي معلول سيستم سنتي و واسطه‌گرهايي است که در ميان راه توليدکننده و مصرف‌کننده قرار‌گرفته و سهم بالاي بازار را در اختيار مي‌گيرند. اين واسطه‌ها باعث گراني محصول نهايي و در‌نهايت، ناراضي شدن مصرف‌کننده و توليدکننده مي‌شوند. حذف اين واسطه‌گري‌ها تا به حال در بخش‌هاي زيادي، از حمل‌ونقل شهري و ترابري بين‌شهري گرفته تا توليد و ارائه محصول، باعث شده قيمت‌ها تا حد قابل‌توجهي متعادل شود. يک استارتاپ ايراني تلاش کرده سيستم اشتباه ارائه محصولات کشاورزي را به يک بازار رقابتي تبديل کند.




    برچسب ها نقش , بازارهاي , اينترنتي , در , فروش , عمده , کالا ,


    صمد بازديد : 7 چهارشنبه 28 اسفند 1398 زمان : 10:3 نظرات ()








مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : عمده ,بازار ,سايت ,کالا ,کشاورزي ,اينترنتي ,فروش عمده ,بازارهاي اينترنتي ,عمده کالا ,محصولات کشاورزي ,خرماي ايران
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

vpshosting پیشواز من Moises سون استار چت |چت سون استار|چت روم شاهین کارافرینی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد گروه مهاجرت افق